Komentáře
Zobrazit vše (9340)
Zobrazit starší komentáře

[8101]:
Já si dělal srandu Když máš dobré spalování, jde ledacos ... a to si tam asi vypravíš vagon, ne ? Autem by to moc nešlo

[8102]: V kontejnerech nejezdím . Jsou ve hře dvě varianty - buďto pojedu nějakým spacím vlakem, což naráží na problém, že není přímé spojení, nebo pojedu autem a budu tam spát před i po akci.

[8103]:Libore tak přijeď do nOpavy, tady je nad čím bádat a co si poslechnout.A jinak tu mám 2ks ARZ 669 a 2ks ARE 589 zcela zadarmo.

[8102]: S tím spalováním to ale nepřehánět! Jeden intenzívně spaloval a málem uhořel.

[8105]:
No jestli to s těmi "srazuchtivými" půjde takhle dál, tak se sejdeme všichni zbylí v Opavě a bude to
Uděláme komorní akci ...
Jen nevím, co by na to řeklo Tvoje lepší já (A.)

ALL:
Milí zlatí (někteří lenošní cestovat ...) kamarádi :
Jestli mne v pátek ve Vídni neušlapou fanynky a fanoušci Bon Joviho, tak si tady dávám kapitalistický závazek (socialistické už nefrčí ...), že se začnu na plno věnovat organizaci akce, kterou doufám přestanete sabootovat
V nejhorším napíšeme pár dopisů Vašim zaměstnavatelům, že už té práce bylo dost a že si potřebujete taky pořádně odpočinout a potlachat si se spřízněnými dušemi ...
Kdyby se v některých případech nejednalo o majoritní problém zaměstnavatelů, alébrž manželek (možná na ně jde jaro a nechtějí Vás uvolnit ani na minutu ...), tak s těmi si už poradím
Heslo dne : nikdy není nic tak důležité, aby to nešlo odložit kvůli něčemu jinému
Do Opavy já se už bojím Pak přijedu domů a mám tendenci zapálit byt a začít od píky
Taky si chci na podzim nebo na jaře koupit Yetiho - a ne reprobedny
Co se rerpo ARZ669 týká - uživil bych je, pokud ještě budou (myslel jsem, že bych třeba p. Mirka vyzvedl v Opavě a vzal ho nsarz - bych si je při tom vzal). Jestli teda nějakej sraz bude...
[8108]: Houby manželky, houby zaměstnavatelé, líní jsou všeci
Držím palce, ať se to podaří zorganizovat, a ať se potkáme co nejdřív v co největším počtu.

[8109]:Budou,na rok,na dva nebo více, uschovám je do krabice.....

[8109]: Yetiho? Nikdy jsem neměl pochopení pro tahle pseudoterénní auta. I když mě škodováci extrémně nasrali tou ošizenou zadní nápravou u jinak celkem hezkého auta, objednal jsem si Octavii III Combi. Moji milovanou Fóbii, i když jsem si ji chtěl odkoupit do soukroma, mi bohužel odeberou - doplácím na to, že jsem si ji moc šetřil (ve 250.000 je jako nová) a mám ji předat podřízenému.
Co se pomluv ohledně lenosti týče: Přijď, já tě zaměstnám, pak uvidíme, jak si budeš jezdit po srazech

[8108]: Už se těším na to, až mi dorazí dopis od Tebe, že mám sebe sama uvolnit na sraz .

[8109]:
Libor:
s tím "od píky" opatrně. To mi připomíná jeden vtip z mládí, kdy se novináři ptali slavné herečky: " jak jak Vy jste vlastně začínala ... ?" A ona odpověděla: "... no klasicky, od píky ..."
A novinář povídá : "Skutekně, skutekně ?"
[8110]: Hnedle vedle rukavic z jelenice ...
[8112]: Ale Ty by ses mohl zase sám u sebe za sebe přimluvit

Jinak mi pánové dnes pokud možno nemluvte o autech ...
Dnes jsem přezul na letňáky (fungl nové Vredestein Sportrac 5 ...) a když bylo auto na heveru a chlapci v pneuservisu řešili ty gumy a disky, já mezitím prohlédl odhalené kotoučovky ...
A poněkud se mi neudělalo dobře. Když jsem viděl, s čím jsem chtěl jet v pátek do Vídně ... No ne, že by to bylo zase až tak daleko ... ale znáte zákon schválnosti, Murphyho a jiné zákony, že ? Když porucha, tak jedině v cizině ...
Česky řečeno, P307 jede zítra ráno do servisu a dostane 4 nové brzdové kotouče, ty zadní i s ložisky + destičky pochopitelně.
Zase bude vše naprosto na poslední chvíli Ach, jo ...

[8113]:Ale obě byly levý, kdežto ty repráky jsou levý a pravý a nesmí se to prohodit !
[8115]: Ha, to mně nenapadlo, že můžu mít levou bednu vpravo a pravou vlevo Chtělo by to zkusit prohodit... ale nejlepší by bylo prohodit je s rtěma Mirkovýma
[8111]: Tak Yeti není ještě přímo ten pseudogazík jako Q7, X5 apod, je to spíš takový osobák jako Berlingo, Roomster... Budu brát staršího, dvou až tříletého, s mým nájezdem kilometrů je nové auto ekonomický nesmysl. A právě na podzim má vyjet nový model, takže ty staré tváře spadnou na ceně Teď jsou ceny přes 300 a zdá se mi to ještě dost, počítám že pak budou za 220-250...
K tobě dělat nepůjdu, jsem už starej pán a mám svý vrtochy a chci mít svůj klid
nejsem už mladej vocas abys mně pořád honil
[8115]: Ha, to mně nenapadlo, že můžu mít levou bednu vpravo a pravou vlevo Chtělo by to zkusit prohodit... ale nejlepší by bylo prohodit je s rtěma Mirkovýma
[8111]: Tak Yeti není ještě přímo ten pseudogazík jako Q7, X5 apod, je to spíš takový osobák jako Berlingo, Roomster... Budu brát staršího, dvou až tříletého, s mým nájezdem kilometrů je nové auto ekonomický nesmysl. A právě na podzim má vyjet nový model, takže ty staré tváře spadnou na ceně Teď jsou ceny přes 300 a zdá se mi to ještě dost, počítám že pak budou za 220-250...
K tobě dělat nepůjdu, jsem už starej pán a mám svý vrtochy a chci mít svůj klid
nejsem už mladej vocas abys mně pořád honil

Můžeš, stoupni si na hlavu - ale je to jen pro krátkodobý poslech

[8117]:
Mirku, to je dobrý, co ? On není mladej ..... hahahahahahahahaha

[8119]:Tak dá se to prohodit tak, že pravé repro se dá doleva a stane se tak levým , levé repro se dá doprava a stane se pravým. Dále se stačí jenom otočit k reprákům zády a pak netřeba stoupati sobě na hlavu a poslech pak rozhodně může delším býti.Při rytmických záškubech nejsou takto ploténky páteřní v ohrožení značném.
[8114]: Petře, ty brzdy jsi měl vyměnit i s držákem

[8124]:Pokud má někdo z vás pocit, že je vehikl z boleslaf motoren werke "víc auto", než PSA, tak ať v tom blaženým omylu žije dál.
[8125]: Vzhledem k tomu, že mi denně projde rukama cca 10 různých aut a mluvím i s majiteli, ujišťuju tě, že to není omyl ale jistota

No já si myslím, že BalenoGLX má pravdu, protože to, že to je teď v tomto stavu (a to považuju za běžnou amortizaci - jen trochu zaspanou ...) je pouze tím, že PEU307 je pro mně prostředek, o který se nemusím vůbec starat a který prostě funguje. Dolejvám (když nezapomenu) jen náplně - olej v motoru bych ani nemusel, kdyby nestárl, nemizí. Měním destičky v brzdách, ramínka stíračů a jinak nic.
Takhle kašlat na Schade, tak už bych z ní vypadl ven, nebo by mne i s nějakým PC zákazníka nechala někde stát na ulici.
Měl jsem PEU806 - pohoda. Teď PEU307 Break (dvoulitr s 66 kW nepřetlakovaným motorem - to je stabilní držák, ty motory s větším výkonem na stejnou litráž už jsou dle mých referencí větší problém). Tohle startuje v zimě v létě na cvaknutí - poruchy nikdy.
Já proti PSA nemám nic.

[8120]:
Nesouhlasím zcela s volbou otočení dozadu, protože lopuchy nejdou moc dobře přetočit dozadu - riziko ukroucení
Zatímco při stoji na hlavě jsou ušní zvukovody správně směrovány ke zdroji signálu, jen člověk je trochu rušen tím přetlakem krve v makovici samotné ...

[8125]: Tak to teda rozhodně je, bez ohledu na přezíravý postoj Mercedesisty . Po mých nějakých dvou miliónech v osobáku, půlmiliónu s MHD a cca. dvaceti autech si dovolím na to mít celkem neměnný názor.
[8127]: "Takhle kašlat na Schade, tak už bych z ní vypadl ven..." No z vlastní zkušenosti - měl jsem 7 let oktávku, najeto 140 000 z toho 120 000 na LPG a nic se neposralo. LPG se za ty kilometry zaplatilo 4x, a když jsem ji prodával, dostal jsem za ni mnohem víc jak za stejně starý PSA A jak říkám, denně tu mám cca 10 různých aut na měření a diagnostiku, a po tom všem je jediná cesta pro mně VW group. Co jsou problémy s HDičkama a nedejbože když to má ještě FAP, to je neskutečný.
Ale to je jedno, hlavně ať to Petra doveze na sraz, to je důležitý

[8130]: Přesně tak. Za posledních 12 let 3 Fóbie, ta první byla SDI, tu jsem měl krátce, ty dvě 1,9TDI daly u mne po 250.000 km (pak nastal čas výměny ale i ta první dodnes fachá u nějaké exkolegyně skladnice), kolegovi jsme v chudých časech kupovali ojetinu, má na Fóbii 2007 najeto 450.000 km a kromě šrámů. které tam nadělala předchozí majitelka, tomu autu nic nechybí a mimo pravidelnou údržbu servis nevidí. Kolega má už druhý Citroen Grand C4 Picasso 2.0 HDi "fplnýpalbě" a jeho žabožroutský autobus zná tři stavy: Je na cestě ze servisu, na cestě do servisu nebo je v servisu .

[8128]:Jednoduché řešení: do lopuchů se udělají díry a buď se takto poslouchá hudba nebo se zavěsí náušníce a po poslechu se jde na promenádu.
[8132]: Než dělat do lopuchu díry, lépe se hřebíkem řádně v uších zašťárati, čímž se problém hi-fi navždy vyřeší

Jo...benzíny VW byli a jsou zoufalé, diesely momentálně jedny z nejhorších.
Vzhledem k tomu, že nevozím z venku jen mercedesy, že máme autodílnu a kamarád je špičkový autoelektronik...passaty jsem měl doma od B3 po B7 všechny a najel jsem na nich víc, než 50km...
Ale je mi to jedno...tvrďte si, co chcete. Já si Francouze koupím bez obav a mnohem raději, než jakoukoli předraženou pixlu od kncernu.
Btw. ještě jsem neviděl u žádný značky a žádnýho motoru, aby se po 20 000km trhal rozvodový řetěz...krom jednoho.
A je úplně jedno, že jsem mercedesák...já se umím na mercedesy kouknout i z kritický stránky...ale bohužel, krom koroze (po model W203 a W210) a problémy s SBC u předfaceliftů W211, nemají na krku žádný vyložený průser a už vůbec ne nějaký nepovedený motor.
A pokud si mám za 27 000 € koupit ochcáfku se zadní tuhou hahulou, krátkým rázvorem a tragikomickým motorem 2.0TDI, když můžu za ty prachy mít na totálku naložený Mondeo, nebo BMW 318d v akci (byť jen v základu), tak si rozhodně octu nekoupím. Ani s jedním z těch aut se totiž srovnat nedá...byla by totálně potupena.
A zkuste se pánové svézt 1000km v passatu a cestu zpět si dejte v P407...jen totálně zaslepený Fauvéfil by pak mohl říct, že je passat lepší...
[8134]: Díky, budu si dál tvrdit svoje Moje zkušenosti, jak osobní tak pracovní jsou takové jak jsem popsal. Samozřejmě i VWgroup má špatné typy, o tom žádná...
Passat vs 407SW - tak shodou okolností mám najeto obojima dost (pašík ten poslední r.v. 2006 v plné) a krom toho, že pašíkovi víc věřím že těch 1000 km dojedu tak je pro mne pohodlnější - nemám rád měkká auta a místo na nohy, hlavně u spolujezdce, je u 407 tragické. Forda nezmiňujme.
K mercedesům - je pravda, že si nepamatuji, že by tu byl mercedes s nějakým problémem. Motory ok, kastle dnes už taky. Problém pro mne je,že na dvou-tříletého medvěda fakt nemám, a desetiletou paštikou zas nechci jezdit. Ale proti MB nemám nic. A BMW - to je diagnóza

[8134]:
Děkuji za podporu
Neřekl bych to lépe ...
Skoro se divím, že Libor si nepopřeje pro své staré tělo něco pohodlného

[8135]: Veř mu dál...já s novou služební Caddy 2.0TDI taky nedojel pro rozsypaný olejový čerpadlo. A pokud vím, nejsem jediný...ono vlastně ani nevím, jestli je na tom motoru vůbec součástka, která se nesere...vyvažováky, olejový čerpadla, vačky, kabely...spotřeba octavie je 6L při dálničním limitu? Co to k...a je? Míň sežere moje "desetiletá paštika" s předpotopním tiptronicem-automatem.
BMW je možná diagnóza, ale z motoru 2.0d jsem byl přímo unešen. Úžasný zvuk a z Augsburgu to sežralo 32L nafty...B7 2.0TDI potřebovala při stejným tempu o 10L víc.
"Úžasný" Golf 2.0TFSI, který se povedlo vyladit na 220 koní...co to má jako být do prdele za pokrok, když stará Vectra A měla v oturbeným dvoulitru 204 koní? To se za 20 let povedlo VW pokročit o celých 16 koní? Melou něco o spotřebě? Šlápněte tomu agregátu po krku a sežere vás stejně, jako 3-litrový atmosférický šestiválec. Hustýýý...
Lidi, proberte se...doba legendárních motorů 1.9SDI a 1.9TDI 66 a 81kW skončila. A od tý doby nenabídlo "Das Auto" vůbec nic, co by mě donutilo se zvednout ze židle a říct si "To musím mít, chci jedině VW!". Ještě i ta výbava těch aut je v základu proti konkurenci komická...
[8136]: Chlapi se nám nechali stáhnout promakaným marketingem koncernu...
Občas z toho člověk nabývá pocit, že vyrábět snad jiný auta, než VW Group je zbytečný.

[8137]: Máš nás za blbce? Já bych rád BMW, jenže za ty peníze tu výbavu jako u VW nedostanu, kombíka v akci snad v životě neměli a o spolehlivosti VW Group aut vím dost na to, abych věděl, co si mám koupit.
Pokud víš něco o souvislosti výkonu a emisních norem, tak si třeba to srovnávání Vectry A a Golfa TFSI odpustíš, když si srovnáš křivky výkonu a točivého momentu, tak taky.
Kolik je norma spotřeby Octavie na dálničním limitu nevím, mně to jezdí při 130 (ne tachometrových ale skutečných) za 5,3 - 5,4 a komu to jezdí při stotřiceti dlouhodobě pod pět, je pohádkář. A v Německu stejně nejezdím 130, tak je mi jedno, kolik to žere při 130. A kolik je výbava v základu, je mi taky zcela jedno, mě zajímá, kolik auto bude stát, když si ho dokonfiguruji podle sebe.
Nejsem žádný extra obdivovatel VW benzínů ale nové malé TSI motory jsou HODNĚ dobré, na rozdíl třeba od Fordího litrového Ecoboostu, který jede jako šicí stroj. A VW 2,0 TDI jsou sice mnohem horší, než byly 1,9 ale furt lepší než většina konkurence bez ohledu na čísla.
[8137]: Enter má pravdu, ty blbý emise... kvůli pitomejm kvótám a nařízením EU jdou motory jak výkonem tak spotřebou do kopru. Dvě lambdy, dva katy, elektronický plyn aby tomu nešlo šlápnout... fakt nemůžeš rovnat starou Vectru s novým motorem. Taky si vezmi, že když si nějaký úpravce vezme do parády 2,0 FSI, vyždíme z něj třeba 450 koní.
Máš pravdu, že legendární motory TDi 66 a 81kW už se opakovat nebudou, ty byly jedinečné. Kamarád jel s AFN (81kW) do Itálie, jeli s rodinkou, klídek, max 90km/h a na jednu nádrž to otočil tam i zpět a ještě zbylo... spotřeba byla lehce přes 3,7/100. Ale takhle jezdit je blbost. Důstojným nástupcem těchto TDi je 2,0 TDi s osmiventilovou hlavou (tuším 103kW). Ten se nesype a drží. I ty nové 1,6TDi nejsou špatné. Samozřejmě PD se moc nepovedlo, a ty dvoulitry s šestnáctiventilovou hlavou taky mají mouchy. Každopádně ten zmiňovaný motor 2,0TDi s osmiventilem je podstatně spolehlivější, jak HDi s FAPem.
A k autům - mě se auto i musí líbit. Palubovky s přístrojema u Passatu, Octavie II apod. jsou nádherné, i to řazení je přesné, na rozdíl od Frantíků, kde mícháš klackem kaši a ne řadíš. Palubovky v PSA jsou podstatně méně hezké, nehledě na slícování, materiály apod. Palubovky ve Fordech jsou příšerné, C-MAX, Mondeo apod - děs. Zvenku to samé - boční linie Octavie III jsou perfektní, čumák dokonalej. A hlavně-tebhle design nezestárne. Podívej se na patnáctiletou Octavii, na patnáctiletého Pašíka - a na patnáctiletého PSA. TO je rozdíl viď
Rád se s tebou poradím a nechám se poučit o bednách, kotoučácích apod. ale o autech - sorry-to ne
(BTW: mail přišel?)
A abych to uvedl na pravou míru - auta PSA mě nevadí, neuráží, jen bych si je nevybral. Uráží mně Hyundaie, Dacie, Fiaty apod ale to je taky jen můj problém....
[8139]: A ještě maličkost - podívej se, jaké je nejprodávanější auto v Anglii, jaké neněmecké v Německu apod... oni ti anglání a fašisti jsou úpně blbí, že si kupují škodovky A ne proto, že by byly levnější než PSA - to už taky dávno není pravda...
[8134]: A ještě maličkost - srovnávat Octavii III s 318 BMW - prosímtě, sedni si do toho BMW. Ty jsi relativně malej a štíhlej člověk, takže se tam asi taktak vejdeš. Ale my s Enterem, co máme klasickou českou postavu, se tam nevejdem. Hlavou se budem mlátit do slouku střechy a kam dáme břicha netuším 318ka je velikostně něco mezi CityGo a Fabií - aspoň já z ní měl ten pocit.

[8141]: Tak v některejch věcech bych zase nesouhlasil s tebou - podle mne motory 1,9 TDI PD byly vynikající - alespoň mně se s nima jezdilo nejlíp. A BMW 318 není malé. Akorát jsi tam obklopen kokpitem, což například mně velmi vyhovuje. Vešel jsem se v pohodě i do 120d, jen vzadu to moc není na vození rodiny, kol, nábytku . BMW považuji za nejlepší auto na světě z "komerčních" značek.
[8142]: Asi jsi menší nebo jinak sedíš - nevím. Když jsem se do trojky nasoukal, tak jsem se v první ostřejší zatáčce mrdl hlavou do sloupku střechy. A pak ještě několikrát Naposledy, když jsem z toho lezl ven
Takže se do toho soukám, jen když s tím někdo přijede na dílnu, jinak se tomu vyhýbám. Jinak můj postoj k BMW - kvalitní auta s dobrým podvozkem, jen mám pocit nemírné předraženosti (na to co to je)...
[8142]: PDčko není nějak poruchový motor nebo tak něco... šok způsobilo (po AFN 81kW) to, že to bylo mnohem hlučnější, mělo to menší výkon a žralo to o 1,5l víc....
[8144]: Octavii II TDI PD máme na firmě, najeto 170 000, bez jakýchkoliv závad na motoru - a jezdí s tím každej stylem, že nejlepší teréňák je firemní Octavie
Zdravím ve spolek... no, jak to tady tak čtu... asi budu pro zasmátí, když řeknu, že jezdím 9 let ve svojí Škodě 120L a jsem nad míru spokojený Jsem na ni zvyklý a vyhovuje mi po všech směrech. Je tedy prada, že jsem si pořídil jako spotřebáka k dennímu ježdění ještě Škodu 105L, kterou jsem si taky trošku upravil k obrazu svému. I spotřeba kolem 7 litrů mi vyhovuje, protože jezdím převážně jen o víkendech.
V práci jezdím s KIA Clarus 1,8 SLX, která teda žere docela dost (ve městě i něco kolem 12ti litrů) ale jinak je to fajn svezení. Na svůj věk celkem ještě dobrá.
Nad čím ale přemýšlím, to je teď Lada 2121 NIVA, konkrétně do modelového typu 1994 (motor 1,6 karburátor), ty novější se mi nelíbí.Bohužel jsou ty auta buď sežraný, nebo nejosu vůbec a nebo jsou jen novější modely, ale ty se mi nelíbí. To je ale hudba budoucnosti. Zatím si nechávám obě škodovky, i když mám na "spotřebku" kupce, který je ochoten počkat.
[8146]: No jo Vildo, ale my se bavíme o autech...
audiotechnika-libor [8147]:
Čekal jsem podobnou reakci

[8141]:
[8140]:
No já bych sem vůbec netahal tzv. prodejnosti a jiné statistiky, páč to je o ničem.
Podívej se, jak málo stačí a po mediálních masážích se větší část zdebilněného národa kouká na ty sra.čky v televizích, bez výčitek sleduje Big Brothers a jiné píč.oviny, čumí na Facebook apod. Vzpomeň na "volby" prezidenta ...
Neboli lid se chová tak, jak si tvůrci reklamy přejou.
No a které si pak koupí auto ? No schválně ... jeho vůle to není ...
Co "koncern" chce prodat, to prodá ...
Ale jinak mi škodule nevadí ... hlavně, že ji nemám. Každý je svého štěstí strůjcem.

[8147]:
Vilda má auto. Má ho rád, tak co ?
Baby taky nejsou všechny dokonalé a přesto je milujeme ...
Nemůžu nikomu nic nutit, ale já bych se nezabíjel ... kdo by pak přijel na sraz ?
Kluci a na srazu o autech raději ne
Máme společná daleko krásnější témata, nemám pravdu ?
VŠEM (hlavně majitelům Tesla Pluto):
Když odbočíme od aut, mám takový dotaz. On to je spíše problém, takže bych s tím potřeboval poradit. Jak jsem pořídil, nebo tedy spíše dostal Teslu Pluto, tak při rychlosti 9 mi bzučí motorek do reproduktoru. Při rychlosti 4 to mangetofon nedělá. Je to vlastnost, nebo je tam něco v pytli v desce elektroniky motoru. Typuji na nějaký kondenzátor, nebo tranzistor. Je to tak jednoduchý magnetofon, že tam nic složitého nevidím. Bohužel nemám servisní dokumentaci k Plutu.

[8130]:
Na sraz mě doveze ... už je spravené (za necelý jeden den - mám kvalitní servis).
V 7:15 předáno, v 17:00 hotovo
I to se hodnotí ... Technici diagnostiky mají třeba ONLINE přístup do PSA servisního technického systému se spoustou informací, což často využijí - není to pak jen o tom : hele Franto, já myslím, že by to mohlo být třeba toto ...

Petr:
http://www.novinky.cz/internet-a-pc/301872-jake-antiviry-zpomaluji-pocitace-nejvice.html
Eset dopadl dobře

[8151]:
Pluto SM Ti pošlu zejtra a na důvod koukneme ... teď nemůžu do hlsvního PC, měží tam údržba. Píšu z NTB ...

[8153]:
Já vím, proč myslíš, že spolupracuju právě s ESETem ? K tomu zpomalování Ti můžu pak dát víc info ...
Petr.116 [8154]:
OK, díky Ono je to bzučení dost slyšet i na tomto videu. Co mě sere, tak se to promítá i do pořizovaného záznamu.
http://www.stream.cz/uservideo/810642-magnetofon-tesla-pluto

[8150]:
Mělo tam být správně ...
... Nemůžu nikomu nic nutit, ale já bych se být Vámi vzájemně nezabíjel ... kdo by pak přijel na sraz ?
Ok, za mne tři věci:
1) k autům asi bylo řečeno vše, možná i něco navíc. Tohle téma končím, pokud má někdo nějaký další dotaz k diagnostice, měření emisí, autoelektrice apod. tak prosím na mém mailu.
2) Včera mi přišel balíček s objednanýma hliníkovýma cívkama Doutníky z Kuby a rum mám také, viz foto : http://audiotechnika.rajce.idnes.cz/Vsechno_mozne/#DSC00928.jpg takže mi nejspíš nic nebrání tomu povýšit o level výš než jsou staré stroje
: D: D: D: D:
3) Stáhněte si tohle: http://uloz.to/xaR77Pu/chris-norman-the-hits-from-his-smokie-and-solo-years-flac-2009-rar je to kvalitní ve flacu, a hlavně skvělá muzika. Tohle se snad bude líbit každému z vás.
PS: Těším se na sraz. Doufám, že tam všeci dojedeme, hocikterým autem

[8140]: Ty vole se postav někde do Bremen a počítej projíždějící škodovky. Nevím, kde ty píčoviny o tom, jak je Němci kupují furt berete...to už je fakt na hlavu a trapný.
A sorry, mám pocit, že já už se na webech nemám s kým (až na 2 nebo 3 jedince)vůbec o ničem. A asi ani nebudu. Taky už chápu, proč se některý lidi vyhýbají jakýkoli internetový diskusi...
Myslím, že s tím už skončím i já a alespoň budu mít klid.
[8161]: Ach jo, nevím proč se tak rozčiluješ. Hoď to za hlavu. Já si to fakt nevymyslel. Tady http://www.auto.cz/nemecky-trh-roce-2011-tady-volkswagenovo-poradi-modelu-znacek-64365 máš třeba prodeje nových aut za rok 2011 v Německu, na stejném webu jsou i prodeje za jednotlivé měsíce 2012. Škoda je nejprodávanější neněmecké auto v Německu, jak jsem psal...

[8162]:
vrrrr, přestaň Moje žena říká takovým údajům v tisku "statistický kreténismus"
[8161]:
V klidu Libor je občas na zabití - nejdřív o 2 příspěvky výše UKONČÍ ten FLAMEWAR a pak napíše takovou XXXX.
To je tím stářím, nám mladíkům, jako já nebo Mirek se tohle stát nemůže
=============
Pojďme se, kluci, na auta vykašlat - Ty krabice za to nestojej ...

[8163]:No jo a proto jsem si udělal radost malým UHREM 4000 IC .
zdravím pánové,můžete mi prosím poradit.koupil jsem magnetofon B57, poslali mi ho poštou.prý stoprocentně funkční.když ho zapnu rozsvítí se červené světlo a magnetofonu funguje pouze přetáčení.když zapnu na přehrávání tak se vůbec netočí.ikdyž trochu povolím pásku,aby nebyl žádný odpor tak se to netočí.prodejce mi tvrdí, že ho zkoušel a jemu fungoval.nevíte čím to může být?díky moc

[8164]:
Tak to upřímně gratuluju ... ale teď zdrhám udělat ještě jeden počítač, přípravy před cestou a ještě jednu velice důležitou práci.

[8161]: Pokud to, že někdo s tebou nesouhlasí, bereš jako důvod k neúčasti na diskusi, pak je to tak, jak říkáš.
Já v Německu strávím z toho měsíce tak deset dní, tak vím i kolik škodovek potkám u Brém - kurevsky hodně. Zrovna minulý týden jsem zaregistroval při jízdě po dálnici u Hannoveru okamžik, kdy všech asi dvacet aut v mém dohledu byly škodovky . Taky vím, jak se mnou jel německý obchodní partner do hospody a konstatoval, že ve srovnání s mou ubohou Fóbií se může jeho soukromý Focus jít vycpat. Šlo přitom o srovnání aut v rozdílu třídy a stejné výbavě.

all:
Libor + Enter:
kurva fix, chlapi, Vy toho s tím Vaším 50 metrovým egem ještě nemáte dost ?
Tento blog a odvozená fóra Vilda založil jako skvělou myšlenku jako tribunu názorů, zkušeností a rad v určitém oboru. A taky trochu jako oslavu určité generace hardware.
Ale určitě ne jako místo určené k hádání o píčovinách prvního kalibru.
Dovolím si citovat : "Dva kroky vzad jsou často nejlepším krokem vpřed" ...
Prostě tahle diskuse je pokud vím, sice volná, ale o krásných starých strojích (a když už jsme u toho - to mimo jiné žádná Schade s výjimkou těch dvou vymazlených Vildových nesplňuje ...)
Do teď tu byl klid a Vy dva místo toho, abyste měli rozum a jako staří mazáci si řekli, OK - máme v něčem jiný názor, ale nebudeme se tu kvůli tomu hádat - o nic nejde ... - se tu hádáte jak malí haranti. "A já mám pravdu a von kecá, a já to přece vím nejlíp atd."
Strašně mě to sere. Tohle fórum bylo skvělé, lezlo sem spousta lidí pro rady a pochlubit se, co má doma.
A co my tady teď předvádíme ?
Pojďme se raději věnovat něčemu smysluplnému.
Pokud jsem tomu trochu zavdal příčinu tím postesknutím o nutnosti opravy mého P na poslední chvíli před cestou, tak se tímto všem omouvám. (I když Vy dva vševědoucí jste se do sebe pustili už kvůli Yettimu)
Ale já fakt netušil, že chytnete na první šlápnutí.
Jestli s tím či oním nesouhlasíte a máte potřebu druhého přesvědčit, napište mu mail, ale neřešte to tady.
Mám hloupáý pocit, že [8167]: to zase otáčí od začátku.
Omlouvám se za ten ostrý tón, ale přijkde mi to jako mezi puberťáky v 9. třídě ZŠ.
Navážíte se tady do chudáka BalenaGLX, který tady se svými technickými znalostmi drží celé fórum pohromadě jenom proto, že Vám řekl na plnou pusu v jedné dvou větách, že se pletete ?
Já jsem sice od mala taky hrdý Čech, a rád si kupuju české výrobky, ale proč bych kvůli tomu zavíral obě oči a papouškoval reklamní slogany a rádoby průzkumy trhu ?
Jestli máte potřebu, založte si fórum o autech, ale tohle je a AUDIO zařízeních určitého roku výroby ...

Teď si to po sobě čtu a kdyby to někomu přišlo ostřejší, asi má pravdu ... jenže mně po přečtení [8167]: bouchly saze.
Tak mi jsme se už skoro všichni snažili to zklidnit a Enter do toho zase foukne ...
Takže se ostatním čtenářům omlouvám za sebe i ostatní (kteří to případně neučiní) za toto silně nekulturní odpolední performance.

A jak jsem nasranej, ještě napíšu my s měkkým i - to jsem nenapsal za celý život ...
Ježiši kriste! Samice s tvrdym y! Si řeknu aspoň vybraný slova po m, ne? Myslivec myslí, že mydlář mydlí myš mejdlem. Hlemýžď se smýká po mýtině, odemykati, zamykati. Máš tam někde samici?
Co to zase melete, Kelišová? – Ať se propadnu do západního Německa, jestli kecám, velebnosti!

Petr.116 [8170]:
Velebnosti, už se perou, už se perou.. Já to říkala že si ty huby rozbijou
Ne teď vážně, nemá cenu se tu hádat a jeden druhému cpát svůj názor. Jsme rozdílní lidé a na věci se díváme jinak. Neni dobrý prosazovat to svoje jako to nejlepší a shazovat názor a pohled druhého. To je jako kdybych já každého nutil, aby jezdil ve "stodvacítce" jen proto, že já jsem s ní spokojený.
balenoGLX [8161]: audiotechnika-libor [8162]:
Kašlete na to. Nemá cenu se hádat. Proč si kazit náladu. Já osobně se řídím tím, že si pořizuji to, co mě se libí a nenechám si vnucovat jiné názory. A i když se někdo mýlí, tak už se kvůli tomu nevzrušuji, protože to nemá cenu. Nikdy jsem nedal na recenze ani různé průzkumy. Život je hned lepší, když se člověk rozhoduje dle svého uvážení

[8171]:
Na tohle se dá říct jediné - 100% souhlas ! Čistě, jasně, věcně, v klidu a s nadhledem.
Jen jsi v tom seznamu oslovených zapomněl na Entera ... Ale on jistě kluk chytrá ví, že mluvíš i na něj
All: tak je po bouřce a můžeme řešit tenn sraz
Jinak Vildo, Tvůj vstup do té "debaty" mi připomněl ten vtip z války, kdy :
1. den : partyzáni dobyli most
2. den : Němci dobyli most
...
...
...
15. den : přišel bača a všechny vyhnal

Libor + Enter:
http://www.youtube.com/watch?v=Xyt2ZC8pL78

Chlapi tak už toho nechte a podívejte se.............Štefan.......
Servus chlapci jako si tu žijete
Já teď odbočím od vaší bouřlivý diskuze ke strojům elektronickým
Dneska jsem se po dlouhý době pustil do tý Unitry jak jsem dostal od Vaška a jak jsem tu psal že jeden kanál při stereu hraje slaběji než ten druhý.
Měl jsem podezření ne nějaký kondik.A ejhle závada vyřešena do 10 minut.
Díky ESR testeru
Jak jsem bez tý krabičky mohl takovou dobu být?
Vadný kondik v předzesilovači.Nenaměřil jsem na něm vůbec nic a tvářil se jako že je nejlepší ze všech ostatních
Hajzlík
Takže magič jede jak zamlada.
Ještě musím seřídit VU metry a pár drobností.
A taky ti poláci buď byli babralové nebo to tak má být.
Desky koncáků jsou posazený správně pravý u pravého repráku levý u levého,ale desky snímáků a předzesilovačů jsou opačně
Tam mě to trochu zmátlo.
Zapojený je to správně akorád aby se v tom prase vyznalo.
Tak to bylo jen tak na okraj abych utišil trochu tu bouři tady,ale bojím se aby to tu vůbec ještě někdo četl

[8174]:
Já jsem tu vždycky Standíku, nic se neboj. I když balím na ráno na tu cestu do Vídně ...
Nicméně doufám, že už ta bouře skončila a že i nadále se budeme bavit o věcech smysluplných.
Jo ESR je dobrá věc.
A hlavně - k úspěšné analýze patří i gratulace Posílám Ti ji tímto !
Standoch [8174]:
Já tu jsem vznáším se zde jako duch z křesla administrátora. Jen se teď moc nezapojuji do diskuze, jelikož toho mám v práci až nad hlavu.
Teď 24. - 26. jedu na sraz škodovek na Želiv, takže se spíše točím kolem auta a připravuji ho na sraz. Nahrál jsem si jeden pásek pro Teslu Pluto s nějakou dobovou hudbou, protože letos si s sebou neberu jako dekoraci Teslu B42, ale mám v plánu z autobaterie hnát právě Pluťáka Myslím si, že trumfnu všechny návštěvníky i s jejich ČSSR nebo SSSR AM přijímači
zdravím. potřeboval bych poradit od odborníka ohledně magnetofonu TESLA B57.
přišel mi poštou - celkem za dost peněz.velmi zachovalý a dle prodejce naprosto funkční. jenže mě nefunguje.když ho zapnu tak svítí a lehce vrčí. svítí červená kontrolka.funguje pouze přetáčení na obě strany, ale když zapnu na přehrát tak nic. páska je volně.netočí se ani když sundám kotouče.Nevíte čím to může být?zkoušel jsem tam mačkat už snad všechno.mám i návod.a prostě nevím.děkuji moc.

[8178]:Já jsem tady také pořád a vše sleduji z povzdálí...
Vildo, ten Pluťák by byl dobrá dekorace k 1000MB, nebo Š100, u stodvácy by to chtělo ještě něco novějšího.

To víme jen my zasvěcený,ale tam,ještě když bude hrát,to budou valit bulvy
Dneska snad půjdu do finále s tou unitrou od tebe tak pošlu fotky abys věděl že skončila v dobrých rukou
Někde snad mám na tebe mail

Panove, sedim na posteli videnskeho hotelu, prave jsem vylezl ze sprchy po navsteve koncertu Bon Joviho. Sice trochu /v zaveru
dost/ prselo, ale panove : to byla parada. Plne nasazeni, spickovy zvuk, skvela scena ... Detaily v Praze po navratu.
Bylo to uzasne ... V nedeli vecer se ozvu Petr
[8181]:Já vím, taky jsem to nemyslel nijak zle, to určitě budou všichni čučet, dobové rádio má kde kdo, ale magneťák ne.
Co se týče té Unitry, určitě fotky pošli, nebo i video. Ani nevíš, jak jsem rád, že skončila u Tebe a že jsi jí vdechnul nový život.
Ten kamarád, od kterého jsem jí dostal, ji chtěl v rámci vyklízení půdy vyhodit do kontejneru, naštěstí ho napadlo se mě zeptat, jestli to nechci.
I když u mě pak strávila v neměnném stavu pár měsíců, tak to byla obrovská náhoda, že jsi o ni projevil pak zájem.
Já jsem i moc rád, že jsem Liborovi dal ty dvě ZK120 a na příští sraz mu vezmu i tu ZK140 a KB100.
Mail na mě nahoře.
[8183]: Jsi zlatej Joa ZK120 už maká, poskládal jsem z těch dvou jednu, poslepoval trošku plasty, a je parádní. Udělám taky fotky a videa, jak se k tomu dostanu. Musím dodělat napřed jiné věci..
[8174]: Supr oprava A ESRmetr je začátek, časem pořídíš další věci a budeš v opravách soběstačný... uvidíš
Taky blahopřeju, jako Petr
[8173]: Tak všecko dobrý, doktore
[8164]: Přiznám se p. Mirku, že jsem stejného UHERa teď sledoval na aukru, a měl jsem velké nutkání přihodit. Zajímala by mně hlavně ta konstrukce, protiběžné setrvačníky apod... Někdy se třeba na ni podívám.

[8183]: Teď mi tu Unitra jede v práci-zkouším nahrávání-dopřál jsem jí jednu starší maxelku.
Je pravda,že stopa 1-4 si trochu zachraptí,ale s novým páskem to nedělá.Tahle Maxelka má už zvlněný okraje,ale jako poslech pro pracovní činnost-opravy to stačí.
Magič mi zůstane asi v práci jako spotřebák pro poslech (na co jinýho by měl taky sloužit
),protože doma už bych se s ním asi nevešel a zbavovat se ho nebudu.
Tenhle typ třeba na Aukru nemá valnou cenu a když už jsem ho takhle rozjel tak si ho radši nechám.
Bude sloužit v práci než mě z fabriky vyhoděj
(Doufám tedy že ne-nedávno jsem oslavil 10 let )
Westfan [8180]:
To určitě jo, ale Uran a Pluto jsou jediný bateriový cívkáče od Tesly. Myslím si ale, že úspěch určitě sklidí
Hallo Everybody I´m back from the Wienna:
=============
Ahoj, tak jak jsem slíbil, krátké zprávy z koncertu Bon Jovi z Vídně (17.5.)
... pro získání obrázku o tom, jak to tam asi vypadalo, asi uděláte nejlépe, když si dáte do Youtube string "Bon Jovi KRIEAU" a ono Vám to vysype ukázky
různých lidí ... v různé kvalitě.
Asi takto : Skvělá scéna samozřejmě s velkoplošnou projekcí, takže ten vztek, že jsem doma zapomněli dalekohledy mne rychle opustil (víc mne mrzely ty zapomenuté pláštěnky ...
No Youtube to přibývá každou hodinu dokonce i v HD kvalitě, takže si myslím, že tam najdete časem i jakž takž záznam.
... jen nechápu, jak tam ti lidé ty kamery dostali, protože z bezpečnostních důvodů nás dost kvalitně prohlíželi na vstupu stadionu.
Já mám takové cancoury z Nokie, ale nic moc - jen ze začátku, kdy bylo ještě trochu světlo, se na to dá koukat, jinak to optika E72 už nestíhá ...
Ale na Youtube je toho spousta:
17.5.2013, Race Course Krieau, Vienna, Austria
1. That's What The Water Made Me
2. You Give Love A Bad Name
3. Born To Be My Baby
4. Raise Your Hands
5. Lost Highway
6. Whole Lot Of Leavin´
7. It´s My Life
8. Because We Can
9. What About Now
10. We Got It Goin´ On
11. Keep The Faith
12. When We Were Beautiful
13. Amen
14. I´ll Be There For You
15. Captain Crash And The Beauty Queen From Mars
16. We Weren´t Born To Follow
17. Who Says You Can´t Go Home?
18. I´ll Sleep When I´m Dead
19. Start Me Up cover, medley
20. Rockin´ All Over The World cover, medley
21. Bad Medicine
22. What'd I Say cover, medley
23. Last Man Standing encore
24. Wanted Dead Or Alive encore
25. Have A Nice Day encore
26. Living On A Prayer encore
Tiskovka http://www.youtube.com/watch?v=psnm40AcuC0
http://www.youtube.com/watch?v=xJK1HhZLk-c
http://www.youtube.com/watch?v=VFYl2utNvGc
http://www.youtube.com/watch?v=1fNM-zqiFNM
http://www.youtube.com/watch?v=CwPhhXvJ0ow
http://www.youtube.com/watch?v=fbC3_TngK70
http://www.youtube.com/watch?v=Pnjhqz-28Xw
http://www.youtube.com/watch?v=0g-ypq1uRvs
http://www.youtube.com/watch?v=EfkXBn-r4Pg
atd.

[8188]:
V minulém příspěvku je ten můj jakž takž koukatelnej cancour z telefonu ve WEB
... jinak, objevil jsem ve Vídni skvělej, dobře položenej a nedrahej (přitom skvělé služby) hotel. Takže kdo by měl zájem a chystal se do Vídně, pošlu tip ...
Pokjud jde o koncert - kdo budete v červnu mít šanci v Praze 24.6.2013 na Synotip Aréně (venku) lístky sehnat - neváhejte ... stojí to za to.
Sice to tam tak velké jako těch více než 55.000 lidí jako ve Vídni asi nebude, ale ta scéna je neuvěřitelná a Jon Bon Jovi je nejen skvělej muzikant a jeho kapela jakbysmet, ale i bavič

[8190]:
To teda jo, taky už si BJ vzal čepičku Sice kapela byla zčásti krytá, ale všimni si, jak ťapal v těch loužích ...
Nicméně si myslím, že vzhledem k jeho aktuálním alergickým potížím se mu zpívalo super ... a bylo to vidět i slyšet.
No co, trochu vody ... holt jsem pak byl v horký sprše dýl

[8192]: Puhdys ještě hrají? Když jsem byl v páté třídě a máma mi koupila provní kazeťák (BRG MK27) tak Puhdys - Far from home byla moje první kazeta co jsem do toho měl... Později jsem si pak z východních němců oblíbil Karat - dodnes mám parádní dvouLP Der Blaue Planet. A pak ještě později maďarské Karthago - takový slušný hevík

[8192]:
Puhdys LP Rockn´Roll Music bylo taky moje oblíbené ...

[8194]:
tady je to celý
http://www.youtube.com/watch?v=Lt6ZtGpSH4g

[8193]:Jo, kupodivu stále ještě hrají. A šlape jim to parádně.
Mám jejich celou diskografii, na vinylu všechny desky od r. 1973 až do r. 1989.
Musím říci, že osobně se mi moc líbí hlavně jejich první období, kdy na nich bylo hodně slyšet, že mají velký vzor v Deep purple a Uriah Heep, třeba takový Ikarus, Steine, Vineta, Steige nicht auf einen Baum, a další věci ze 70. let jsou super věci. Ale i pozdější tvorba se mi moc líbí, i když to už sklouzávalo víc do syntíků.
Viz třeba tady:http://www.youtube.com/watch?v=YIlkLP1Iess
nebo zde: http://www.youtube.com/watch?v=K62eKle9zm8
http://www.youtube.com/watch?v=s-4Dr4sPCr8
http://www.youtube.com/watch?v=bwpTEdyLm5w
http://www.youtube.com/watch?v=ZchEQD_bzbc
[8194]: Puhdys-Rock´n´Roll Music mám na vinylu: http://audiotechnika.rajce.idnes.cz/LP-rock/#Puhdys.jpg ale Far From Home se mi líbilo o dost více...

Tak kluci když jste u Puhdys tak od nich mám 2LP od Supraphonu koncert myslím,že se to jmenuje Puhdys-Live in Berlin ?
Teď honem nevím.
A 1LP desku Puhdys-Das Buch-viníkající album
Moje oblíbená z alba-notoricky známá:

[8192]: Prej líp učit
To co máš ty za práci ti tady všichni záviděj
Nevím samozřejmě jak tam kmitáš každá práce má svoje.
Nemysli si že já jedu magič pořád-taková ranní to je děs pořád máš někoho za prdelí,ale taková odpolední a noční to je celkem klídek když se něco nesere to pak jseš rád že je konec šichty
Komentáře jsou uzavřeny.
[8100]: Prosímtě, patnáct - dvacet malých piv za 15 hodin, proloženo nějakými 16 km chůze, játra ani nenavnímají
.